pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
pronar ciagnik przyczepa
STRONA GŁÓWNA MASZYNY ROLNICZE, MASZYNY KOMUNALNE
pronar ciagnik przyczepa
PRONAR pomarańczowy biały
pronar ciagnik przyczepa
PRZYCZEPY
pronar
JEDNOOSIOWE
DWUOSIOWE
TRZYOSIOWE
TANDEM
TRIDEM
SKORUPOWE
BUDOWLANE
ROZRZUTNIKI
SAMOCHODOWE
BELOWE
DO PRZEWOZU ZWIERZĄT
HAKOWE I KONTENERY
WOZY PRZEŁADOWCZE
    T740
 T743
pronar
Z PRZESUWNĄ ŚCIANĄ
OBJĘTOŚCIOWE
LEŚNE
NISKOPODWOZIOWE


PRONAR Katalog przyczep

Szczegóły w Kwartalniku PRONAR

Instrukcja obsługi przyczepy
pronar ciagnik przyczepa pronar ciagnik przyczepa STRONA GŁÓWNA | PRZYCZEPY | WOZY PRZEŁADOWCZE | T740

pronar ciagnik przyczepa

WÓZ PRZEŁADOWCZY T740

PRONAR CIĄGNIKI PRZYCZEPY

Wóz Przeładowczy PRONAR T740

Wóz przeładowczy służy do transportu zboża oraz kukurydzy - od kombajnów do samochodów
z równoczesnym ważeniem. Dzięki szybkiemu przeładunkowi, bez konieczności dojazdu kombajnów do samochodów wozy te umożliwiają zaoszczędzenie do 30% czasu pracujących kombajnów.
Transport ziarna jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wydajności kombajnu. Zazwyczaj bywa różnie - gdy odległość z pola do np. magazynu jest duża, a środków transportu nie ma wiele, zdarzają się przestoje związane z transportem. A że godziny pracy kombajnu, także w czasie przestojów, są bardzo wysokie, skutki opóźnień mogą być odczuwalne dla kieszeni rolnika.
Wóz przeładowczy Pronar pozwala zapomnieć o kłopotach z przeładunkiem. Jeden środek transportu wystarczy - jadący obok kombajnu wóz przeładowczy, o pojemności aż 25m3, zważy
i przeładuje ziarno lub kukurydzę bez niepotrzebnych przestojów i dojazdów kombajnu do samochodów.
Wóz przeładowczy Pronar to zupełnie nowe rozwiązanie techniczne, które znakomicie sprawdzi się w gospodarstwach rolnych.


pronar ciagnik przyczepa
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA
pronar ciagnik przyczepa
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 25000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 23000 kg
Ładowność: 15300 kg
Masa własna: 7700 kg
Pojemność ładunkowa: 28 m3
Wydajność rozładunku: 200 - 400 t/h
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 6015 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2492 mm
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): 9142/2900/3645 mm
Wysokość ścian skrzyni: 1440+340 mm
Grubość blachy podłogi/ścian/nadstaw: 4/4/3 mm
Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża: 3400 mm
Rozstaw kół: 2200 mm
Zawieszenie: Tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu.
Obciążenie oka dyszla: 3000 kg
Rozmiar ogumienia: 700/50-26,5
Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 165/121,3 KM/kW
Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany:
Średnica:
Długość:
Wysokość do krawędzi otworu wysypowego:

430 mm
5170 mm
4550-4850 mm
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
  • Skorupowa skrzynia ładunkowa z 6-cio punktowym podparciem
  • Dyszel  sztywny, zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Zaczep dyszla obrotowy z okiem O50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
  • Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
  • Zawieszenie tandem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810mm, z przednia osia sztywną i tylną kierowaną biernie
  • Hamulce bębnowe o wymiarach 400x140
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Dwusegmentowy przenośnik przedni rozkładany hydraulicznie
  • Hydrauliczna blokada bezpieczeństwa mechanizmu rozkładania przenośnika przedniego
  • Profilowane ściany skrzyni z dodatkowymi usztywnieniami i z nadstawami 340mm
  • Stelaż plandeki z rusztem linowym
  • Cztery otwory rewizyjne do oczyszczania skrzyni 
  • Otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany  hydraulicznie
  • Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni
  • Podwójny przenośnik podłogowy
  • Dwustopniowa regulacja prędkości posuwu przenośników podłogowych
  • Błotniki nad kołami
  • Balkon i składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Instalacja oświetlenia 12V
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
  • Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łaczenia z dolnym zaczepem ciagnika
  • Instalacja  hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • 6-cio punktowy system wagowy z wyświetlaczem LCD
  • Elastyczna rura zsypowa
  • Plandeka rolowana 
  • Koło zapasowe
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych,  przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
PRONAR CIĄGNIKI PRZYCZEPY


pronar ciągnik przyczepa
Wóz Przeładowczy PRONAR T740
pronar ciągnik przyczepa
pronar ciągnik przyczepa
pronar ciągnik przyczepa Przewiń do Góry
pronar ciągnik przyczepa pronar ciągnik przyczepa
pronar ciągnik przyczepa
pronar ciągnik przyczepa
pronar ciągnik przyczepa pronar szary
pronar ciągnik przyczepa
Pronar Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 101 A, 17-210 Narew,
Dział Handlu - Sprzedaż Przyczep - Telefony bezpośrednie +48 85 682 71 22, +48 85 682 71 05, +48 85 682 71 42, +48 85 682 71 39, 85 68 27 224, 85 68 27 232, fax. +48 85 681 63 83
e-mail:przyczepy@pronar.pl
pronar nic Informacja prawna
pronar ciągnik przyczepa szary
pronar ciągnik przyczepa